NOTD: Manichiura zilei - aramiu de vara

iulie 16, 2015


Buna fete minunate,

Cum mai sunteti voi ? Eu am stat astazi pe ganduri ... sa postez, sa nu postez manichiura asta ... hmmm, recunosc ca nu-i tocmai perfecta, dar sper la un progres real pana data viitoare si poate n-o strica sa arunc atunci o privire in urma, ca sa compar. Asa ca, hai sa inchei ziua cu o manichiura dungata ce are iz de vacanta !
Am aplicat doua straturi de baza nude, Catherine Arley, Red Love #47.
Trasez cu mana libera o dunga aramie in forma trapezoidala, folosind Liner Nail Polish, doua straturi.
Trasez tot cu mana libera dungulitele laterale (ce trebuiau sa fie mai subtirele), folosind L'Oreal, Le Sangre #414. 
La final aplic top coat Impala si astept cuminte sa se usuce bine de tot.

Tare-mi place noua mea oja aramie si abia astept sa exersez si alte combinatii si modele cu ea. Consider ca are un farmec aparte si pune in valoare o piele frumos bronzata. A costat doar 6 lei si am achizitionat-o recent dintr-un magazin din orasul meu.

Ce spuneti de manichiura mea ?
Pe curand ! 

Va pup :*

 
***  FACEBOOK  *** INSTAGRAM ***

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...