I wish for summer ...

iunie 16, 2015

... costumul de baie Liza Maldive. Acesta mi-a picat cu tronc de cum l-am vazut pe site-ul costume-baie.ro, asa ca l-am trecut pe lista mea de dorinte. De ce m-a traznit asa ? Din mai multe motive. In primul rand pentru ca este un verde superb ! Apoi, pentru ca la plaja imi place sa am o tinuta lejera si comoda, de obicei in doua piese, si consider ca acest costum de baie imi poate oferi confortul dorit. Imi place forma de triunghi al cupelor, dar si faptul ca bretelele nu sunt fixate ci se leaga dupa gat. Astfel, trecandu-le pe subrat le pot lega la spate ca sa ma pot bronza pe ceafa si sa nu raman cu urme de bretele pe umeri. Cupele sutienului sunt intarite, iar bureteii push-up sunt detasabili. Deasemenea, imi place ca slipul este un model clasic care se leaga in partile laterale. Astfel scap de grija faptului ca slipul ar putea fi putin cam larg sau cam stramt.
Tesatura este perfect opaca, asigura uscarea rapida si este rezistenta la razele soarelui. 

Eu il gasesc adorabil ? Voi ce parere aveti ?

Costumul de baie poate fi achizitionat de aici beneficiind de un discount de 5%.

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...