Optimals Cleansing Gel Oily Skin by Oriflame

martie 17, 2015

Astazi voi scrie despre gelul demachiant pentru curatarea tenului gras din gama Optimals de la Oriflame.

Tenul meu este unul mixt combinat cu sensibil si de obicei imi procur produse cosmetice adecvate acestui tip de ten, dar de data aceasta am ales un produs de curatare pentru tipul de ten gras, deoarece observand lista ingredientelor am considerat ca ar putea fi un cleanser bland.


Descrierea oficiala :
Optimals Cleansing Gel Oily Skin
Formula lejera de gel, ce curata eficient, purifica tenul gras si indeparteaza machiajul, pregatind pielea pentru aplicarea loţiunii tonice.
Conţine antioxidantul patentat Lingon 50:50™.
[200 ml]

Utilizare:
-Eu il folosesc zilnic dimineata, iar seara numai dupa demachiere,
-Aplic o cantitate mica in palma uda, apoi o intind pe fata,  usor cu miscari circulare cu ambele palme, evitand contactul direct cu ochii, 
-Limpezesc cu apa calduta din abundenta,
-Usuc tenul prin tamponare cu un prosop curat,
-La final imi simt tenul curat, iar pielea nu se strange.

Parerea mea:
Optimals Cleansing Gel Oily Skin este un produs de curatare solubil in apa, sub forma de gel, destinat tenului gras. Contine doua ingrediente care ar putea irita un ten sensibil, dar nefiind in capul listei, concentratiile le consider nesemnificative, cu atat mai mult cu cat produsul se limpezeste (rinse-off) si nu sta pe fata mai mult de un minut. 
Produsul contine ingrediente benefice pielii, dar avand in vedere ca acestea nu raman pe fata, deasemenea,  consider ca n-au vreun efect asupra pielii.
Nu mi-a provocat nicio o neplacere si consider ca este un cleanser  bland (nu contine surfactanti duri), curata eficient si nu usuca tenul.


INGREDIENTE:
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE (agent de curatare), COCO-GLUCOSIDE (agent de curatare), GLYCERIN (skin-identical/repairing ingredients), COCAMIDOPROPYL BETAINE (agent de curatare), GLYCERYL OLEATE, POLYSORBATE 20, CITRIC ACID (pH balancer), PEG-150 PENTAERYTHRITYL TETRASTEARATE, PARFUM, IMIDAZOLIDINYL UREA (conservant), PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES (derivat din ulei de cocos şi glicerină), SODIUM BENZOATE, PEG-7 GLYCERYL COCOATE, SODIUM CHLORIDE, HYDROLYZED CRANBERRY FRUIT/LEAF EXTRACT, PHENOXYETHANOL (conservant), ETHYLHEXYLGLYCERIN (conservant).
Sursa de documentare care stă la baza acestei analize este pasagera.ro precum şi Cosmetic Ingredient Dictionary.
 
Am marcat cu :   
-verde ingredientele care sunt benefice pentru piele, nu prezintă niciun risc şi ar trebui să le căutăm pe etichetele produselor,  
-albastru ingredientele care sunt bune şi absolut necesare pentru eficacitatea produsului respectiv,  
 -galben ingredientele controversate,  ele nu fac rău în cantităţi mici, dar sunt de evitat pe cât posibil, 
-rosu  ingredientele care  sunt iritante şi trebuiesc evitate.
Precizez că acest articol conține exclusiv propria mea părere despre produs şi rămâne la alegerea fiecăruia să-şi aleagă produsele potrivite, indiferent de recomandările din acest articol.




You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...