My perfumes collection

martie 18, 2015

Colectia mea de parfumuri nu-i nici mare, nu-i nici mica, dar trebuie neaparat completata.
Ce ziceti voi ? Am ori n-am dreptate ?


Vedeta colectiei este parfumul Zara Woman 92. Champs Elysees pe care l-am primit luna trecuta, cadou de ziua mea, de la cumnatica Simona si ii multumesc inca o data :*
Parfumul face parte din categoria oriental si are o aroma calda cu note dulci de caramel, vanilie si citrice. Are si niste particule argintii, minuscule ce pot fi observate daca agitam parfumul. Pe piele sau pe haine nu se vad, ceea ce e bine pentru mine. Mirosul nu este foarte intens, lucru care mie imi place, insa este persistent. Sticluta are un design simplu si elegant, este prevazuta cu pulverizator tip pompita, iar cantitatea este generoasa-100 ml. Pacat ca e greu de luat in poseta :) Dar ce mai conteaza? Eu il consider parfumul sublim pentru primavara asta!
Voi ati incercat parfumuri Zara? Ce parfumuri din imagine ati folosit?
Comentariile voastre imi vor face ziua mai frumoasa :)

***  FACEBOOK  *** INSTAGRAM ***

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...