Balea Professional More Blond Spülung [Review]

martie 23, 2015

Astazi vreau sa va prezint un produs exceptional pentru ingrijirea parului blond. Se numeste Balea Professional More Blond Spülung si l-am achizionat din Stock House, impreuna cu multe alte produse Balea la preturi de chilipir. Imediat ce l-am vazut pe raft, fiind destinat parului blond, am zis ca trebuie sa-l iau. Am eu o slabiciune pentru produsele de ingrijire a parului vopsit blond si nu rezist tentatiilor care-mi ies in cale.
 
Iata ce promite produsul:
  • pieptanare perfectă,
  • hranirea parului blond natural si a parului vopsit,
  • aspect moale si matasos fara sa incarce parul,
  • formula cu musetel si extract de citrice ce lumineaza in nuante de blond demonstrabil treptat,
  • complex intensiv de ingrijire hidratanta,
  • regenereaza stratul protector al firului de par,
  • filtre UV protejeaza parul de la decolorare,
  • netezeste usor suprafata parului pentru reflectarea optima a luminii.
Formula puternica:
  • fără siliconi ( personal nu am nimic impotriva ingredientului silicon din produsele cosmetice deoarece pelicula invizibila pe care o formeaza ajuta hidratare prin mentinerea apei in piele. In plus in cazul parului protejeaza impotriva caldurii excesive produsa de uscatoare, placa, ondulator).
  • cu complex anti-static care previne firele rebele
  • iluminare blond
Cantitate: [200 ml]
Pretul: putin peste 2 lei, nu mai stiu exact, oricum un pret de chilipir, asta in Stock House, nu stiu in DM, dar o sa-l caut si acolo.

Parerea mea: 
Inca de la prima utilizare m-am indragostit de acest conditioner. Este aur curat pentru parul meu si tot ce pot sa mai spun este: cumpara-l si tu daca ai parul blond !!!

Eu cu siguranta il voi recumpara, chiar daca va fi la pret mai mare.

Ingrediente:

AQUA, CETEARYL ALCOHOL, BEHENTRIMONIUM CHLORIDE, DIPROPYLENE GLYCOL, DICAPRYLYL ETHER, CITRIC ACID, PANTHENOL, CHAMOMILLA RECUTITA FLOWER EXTRACT, HYDROXYETHYLCELLULOSE, CITRUS LIMON PEEL EXTRACT, PARFUM, GLYCERIN, TOCOPHERYL ACETATE, LAURYL ALCOHOL, CETRIMONIUM CHLORIDE, ISOAMYL P-METHOXYCINNAMATE (sunscreen actives), BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE (sunscreen actives), TOCOPHEROL, LIMONENE, SODIUM BENZOATE, CI 19140

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...