HAUL LADY'S VII

septembrie 23, 2013

Bine v-am regăsit dragele mele!

Săptămâna trecută am primit o nouă comandă de produse Lady's. Din tot ce am comandat, de data aceasta, numai 2 produse sunt pentru mine: o cremă pentru curăţarea profundă a pielii normale şi mixte cu acțiune multiplă 7 în 1 cu extract de Nufăr şi o cremă de picioare 3 in 1. Celelate produse sunt cadouri: parfumurile ID Sangado pentru băieţii mei, parfumul Insomnia pentru o prietenă care m-a vizitat tocmai din Canada şi pudra compactă cremoasă Catherine Arley, oja Impala Expert şi rujul 2 in 1 Double rich lipstick Catherine Arley pentru o prietenă care luna aceasta a împlinit o frumoasă vârstă. 
Chiar dacă sunt cadouri, nu m-am putut abţine să le pozez ca să vi le arat şi vouă. Sunt încântată de alegerea mea deoarece oja (nuanţa EXP29) şi rujul (CA1192 401) se potrivesc foarte bine împreună. Mi-a fost destul de greu să aleg deoarece ştiam deja că la rujuri, tonurile din catalog sunt cam diferite de realitate. În schimb la oje n-am întampinat astfel de dificultăţi de-a lungul timpului. Luciul de buze arată foarte portocaliu în recipientul lui, dar pe buze este foarte  uşor colorat şi strălucitor. Poate fi aplicat peste ruj sau poate fi aplicat singur.
  
Şi aşa arată coperta catalogului nr. 7  în care  sunt pregătite câteva noutăţi şi care va fi valabil în perioada 15.10.2013 - 18.11.2013
Dacă vă plac, puteţi să achiziţionaţi aceste produse, dar şi multe altele, la preţuri  accesibile   completând acest FORMULAR.

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...