[Review] - Cremă antireumatică ‘‘Puterea calului’’ [500 ml]

iunie 20, 2013

Bună dragele mele,

Cum mai sunteţi voi ? Sper că bine şi fără vreo durere, chiar dacă eu voi scrie azi despre o cremă care alină durerile.  :)
Este vorba despre  crema antireumatică ‘‘Puterea calului’’ şi nu mi-a fost prea greu s-o aleg dintre toate cremele terapeutice de pe site-ul de prezentare deoarece toate comentariile îi sunt favorabile. Are un gramaj de 500 ml şi costă doar 22 lei.
Prezentarea oficială este următoarea:

FORMULĂ TRADIŢIONALĂ GERMANĂ, CALITATE SUPERIOARĂ
Prin ingredientele sale active din plante, crema antireumatică Puterea Calului este recomandată pentru efectele sale benefice în special după efort fizic crescut sau exerciţiu fizic.
Combinaţia specială de eucalipt, mentă, camfor, fenicul şi valeriană.
CALMEAZĂ INSTANTANEU DURERILE REUMATICE, MUSCULARE ŞI ARTICULARE
AJUTĂ LA DIMINUAREA ARTRITEI
CREŞTE MOBILITATEA ARTICULAŢIILOR
REGLEAZĂ CIRCULAŢIA PERIFERICĂ


Părerea mea    
Să ştiţi că-mi place de ea mult de tot.
Toţi ai mei din casă s-au cremuit. Zic "s-au" deoarece au epuizat-o rapid ... ca pita caldă! Hihihiii ... amândoi băieţii mei, care fac sport şi mai au câte-o durere musculară, soţul care avea o durere în vârful tălpii şi care n-a cedat destulă vreme de la unguentele farmaceutice, dar după ce s-a dat perseverent cu puterea calului a uitat de durere. Deseori, chiar fără să-i doară ceva, seara înainte de culcare, mă puneau să-i masez pe spate cu puterea calului deoarece simţeau o stare de bine şi de relaxare şi ziceau ei, că dorm mai uşor. Iar eu am folosit-o (cel mai puţin :D ) tot pentru relaxarea musculaturii după orele de sport. 

În concluzie crema antireumatică ‘‘Puterea calului’’ este bună la casa omului şi cu siguranţă, la prima comandă, o voi achiziţiona iarăşi.

Unde o poţi găsi ?
Aici: www.ladys.ro
Inscriere AICI ! 

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...