Crema hrănitoare de faţă cu lapte de capră [50 ml]

ianuarie 04, 2013

Despre beneficiile uimitoare pentru sănătate ale laptelui de capră ştim cu totii, dar despre faptul că acesta este tot mai des întâlnit în produsele cosmetice, oare ştim ? Sinceră să fiu, eu nu ştiam până când  firma Lady's a lansat câteva produse care au în compoziţie proteine din lapte de capră. 
Aşa că ... lansat şi cumpărat ! Asta se întâmpla anul trecut prin luna august, dar abia acum reuşesc să postez.

Iată ce promite crema hrănitoare de faţă cu lapte de capră !

ÎNGRIJIRE ECHILIBRATĂ

Asigură necesarul zilnic de nutrienți pentru piele.

Este îmbogățită cu 5 substanțe nutritive esențiale: proteine, carbohidrați, grăsimi și uleiuri vegetale, vitamine și minerale.

Se aplică în fiecare dimineață pe pielea curată a feței și a gâtului.

Ce spun eu despre această cremă. 

Cremă hrănitoare de faţă cu lapte de capră este de culoare albă, are o textură cremoasă, se absoarbe repede în piele și miroase minunat de bine. Am utilizat-o de câteva ori şi pot să spun că m-am simţit confortabil cu ea. Însă din cauza tenului meu foarte interesant, o combinatie de ten mixt cu ten sensibil şi predispus la cuperoză am analizat mai atentă crema, în sensul că am consultat  dicţionarul de ingrediente al produselor cosmetice.
Astfel, am aflat că produsul, pe lângă cele 4 substanţe nutritive bune identificate de mine, are în compoziţie şi substanţe care pot provoca iritaţii. Pentru tenul meu sunt prea mulţi iritanţi, chiar dacă ei ocupă ultimele poziţii în lista ingredientelor. Aşa că pe viitor, cu tot regretul pentru ingredientele bune din crema hrănitoare de faţă cu lapte de capră, n-am s-o mai cumpăr. Cantitatea rămasă în tub o folosesc pentru corp. 

INGREDIENTE:

Aqua, caprylic/capric triglyceride, cetearyl ethylhexanoate, mineral oil, elaeis guineensis, glycerin, glyceryl stearate, cetearyl alcohol, glyceryl stearate citrate, cetyl ricinoleate, octyl methoxycinnamate, goat milk, tetrasodium EDTA, carbomer, triethanolamine, phenoxyethanol, methylparaben, ethylparaben, propylparaben, butylparaben, DMDM hydantoin, alpha isomethyl lonone, anise alcohol, butylphenyl methylpropional, citronellol, limonene, linalool.

Am marcat cu :   

-verde ingredientele care sunt benefice pentru piele, nu prezintă niciun risc şi ar trebui să le căutăm pe etichetele produselor,

-albastru ingredientele care sunt bune şi absolut necesare pentru eficacitatea produsului respectiv,  

-galben ingredientele controversate,  ele nu fac rău în cantităţi mici, dar sunt de evitat pe cât posibil,

-roşu ingredientele care sunt  iritante şi trebuiesc evitate în general.

Precizez că acest articol conține exclusiv propria mea părere despre produs şi rămâne la alegerea fiecăruia să-şi aleagă produsele potrivite, indiferent de recomandările din acest articol. 

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...