Creion multifuncţional 3 in 1 - IMPALA [Review]

ianuarie 22, 2013

Bună tuturor!

Astăzi vă împărtăşesc părerea mea despre creionul multifuncţional 3 in 1 - IMPALA comercializat de firma Ladys.

Producatorul spune că poate fi utilizat ca:

  • fard de pleoape, 
  • ruj
  • blusher
Consistenţa şi textura permit folosirea lui atât pentru buze cât şi pentru ochi si obraz.
Este disponibil în următoarele culori:

Mi-am achiziţionat acest creion multifuncţional în varianta IMP715 deoarece printre farduri nu aveam nimic în tonuri de mov şi look-ul meu avea nevoie de o pată de culoare.


Creionul multifuncţional 3 in 1 - IMPALA este un creion cu mină groasă. Are o textură cremoasă, uşor moale şi uşor sidefată. Poate fi ascuţit, dar încă n-am fost nevoită s-o fac şi nu pot spune dacă e uşor sau nu de ascuţit. Nu are miros şi nu este foarte pigmentat.

Eu îl folosesc pentru ochi şi buze în machiaje simple de zi cu zi. Pentru machiajul ochilor trebuie obligatoriu un primer pentru ochi, altfel se adună în pliuri şi se absoarbe în piele, cel puţin la mine care am pleoapele uleioase. Adevărul este că încă n-am găsit fardul care să reziste pe pleoapele mele fără un primer. 
Înainte să-l pun pe buze mă dau cu un luciu sau cu un balsam de buze transparent. L-am încercat mai întâi fără, dar mi-am simţit buzele uscate. 
Demachierea acestui creion nu este dificilă. Se poate realiza uşor cu o loţiune demachiantă obişnuită pentru ochi.
Pe obraz nu l-am folosit. Mi se pare prea roz,  dar probabil o să-l încerc cândva şi pe obraz. Merită o şansă şi ca blusher, nu ? :)


În concluzie creionul multifuncţional 3 in 1 - IMPALA îmi place şi nu regret că l-am cumpărat.
Voi aţi încercat acest creion ? V-a plăcut ?

Unde îl poţi găsi ?
Aici: www.ladys.ro 

Inscriere AICI ! 

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...