Review - Pudra compactă antibacteriană IMPALA [12gr]

decembrie 07, 2012

La fel şi eu, ca orice femeie care-şi respectă frumuseţea, sunt mereu în cautare de noi produse de înfrumuseţare despre care să pot spune că sunt ideale pentru tenul meu mixt, dar şi sensibil în acelaşi timp. 
Ei bine, de data asta, pot să spun că mi-am găsit aliatul perfect pentru lupta împotriva secreţiei excesive de sebum. Acesta este pudra compactă antibacteriană IMPALA.
Nuanţa aleasă de mine este IMP905 Natural Beige şi sunt mulţumită cum se potriveşte tenului meu. Deasemenea, nuanţa este apropiată de cea a fondului ten pe care-l folosesc.
Aşa arată:

Trebuie să mărturisesc că pudra compactă antibacteriană IMPALA mă face fericită zi de zi şi să vă spun de ce. 
  • fixează fondul de ten şi oferă machiajului un finish mat, catifelat şi natural,
  • are o putere de acoperire foarte bună fără să încarce faţa,
  • reduce vizibilitatea porilor,
  • nu are miros,
  • are proprietăţi antibacteriene,
  • are un design elegant şi practic, pudriera fiind prevazută cu oglindă,
  • este uşor de folosit fiind prevazută cu bureţel pentru aplicare, pe care eu îl spăl în fiecare seară. 
INGREDIENTE:
TALC, MAGNESIUM STEARATE, MICA, ZINC OXIDE, ETYLHEXYL PALMITATE, POLYETHYLENE, CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).
 
Puteţi să achiziţionaţi această pudră, dar şi multe alte produse bune, la preţuri  accesibile  dacă completaţi acest FORMULAR.

 

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...