Ornamente pentru unghii

decembrie 20, 2012


Bine v-am regăsit!       
 
Ce mai faceţi voi ? Eu doresc, în această postare, să vă împărtăşesc experienţa mea cu primele ornamente pentru unghii achiziţionate de mine. Asta s-a intamplat cu vreo două luni în urmă, însă abia acum reuşesc să scriu postarea. Aşadar, când am descoperit pe www.ladys.ro ornamentele pentru unghii, primul model care mi-a atras atenţia a fost cel din imaginea de mai jos. Am zis atunci: gata le comand, manichiura mea french va fi art of shine cu aşa ceva!
Zis şi comandat! Iar peste două zile când am primit coletul cu produsele comandate m-am şi apucat de meşteşugit.
Din păcate aşteptările mele au fost doar nişte iluzii, deoarece rezultatul final n-a fost aşa cum doream şi să vă spun de ce:
  • ornamentul nu se mulează frumos pe suprafaţa unghiei ci formează onduleuri spre vârful unghiei. 
Aceasta este singura problemă pe care am întâmpinat-o şi nu am ştiut cum s-o gestionez. Pur şi simplu nu am putut să retuşez sau să maschez problema în vreun fel. Ornamentul este mare şi lat deoarece el trebuie să ia forma unghiei şi să imite un french, iar eu consider că dimensiunile acestuia reprezintă un mare dezavantaj.

Sunt curioasă dacă printre voi e cineva care şi-a aplicat aceste ornamente sau unele asemănătoare şi ce experienţă a avut. Aş fi foarte fericită să aflu de la voi că există vreo tehnică sau vreun truc care să facă aplicarea perfectă cu astfel de ornamente.

De atunci nu mi-am mai comandat acest model de ornamente, în schimb mi le-am luat pe acestea tot de pe www.ladys.ro şi le ador.  



You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...