Mitul neputinţei ...

noiembrie 19, 2012

Mitul neputinţei începe astfel : "Ar fi frumos, dar... "
   Şi sunt atâţia oameni care au dărâmat mituri. Gândeşte-te că sunt oameni care au făcut cinstit bani, lăsând în urma astfel de mituri.

   Iată câteva mituri pe care le-am auzit din partea afiliaţilor şi prospecţilor de-a lungul timpului :

1. Ar fi frumos, dar... sunt săraci românii... nu aruncă ei cu banii pe net !
   Când am început afacerea Lady's m-a cam speriat mitul ăsta. Intre timp însă lucrurile s-au mai schimbat în bine : din experienţă pot remarca că tot mai mulţi români capătă încredere în perspectiva unei afaceri online profitabile, fără nici un fel de investiţii, doar să consume din când în când produse pe care oricum le procură din magazine, dar la altă calitate şi la alt preţ.   


2. Ar fi frumos, dar... mentalitatea şi neîncrederea românilor sunt păguboase!
   M-am confruntat cu mentalităţi de tot felul şi oameni neîncrezători ! Insă un lucru mi-a fost clar : seriozitatea, transparenţa şi profesionalismul sunt mereu câştigătoare. Acei oameni care nu se pot descătuşa de mentalităţile păguboase nici nu îşi au locul în această afacere !

   Iată câteva argumente puternice FAVORABILE:
- Zero păreri negative despre afacerea Lady's pe forumurile de discuţii,
- Un site de prezentare  profesionist realizat,
-Imediat după înscriere se oferă GRATUIT propriul magazin online,
- 0 lei investiţie,
-Produse de calitate la preţuri uşor accesibile,
-Primul catalog distribuit GRATUIT acasă,
-Livrarea produselor este GRATUITĂ,
-Program de afiliere bazat pe maximizarea profitului afiliatului,
- Argument important : "Nu am nici un interes să te inscriu promiţându-ţi lucruri ireale, din moment ce te inscrii GRATIS şi apoi poţi renunţa la afacere oricând dacă nu mai ai chef să te ocupi. Eu caut parteneri de afaceri nu afiliaţi de-o zi, două ..." (argument important şi pentru tine, pentru a-ţi aminti de ce e bine să fii sincer) !
3. Ar fi frumos dar... eu nu pot să o fac ! Nu e pentru mine !
   Nu există nu pot ! Tot ce era în categoria "nu pot" a fost automatizat ! Consultanţa e automatizată... site-urile de promovare sunt generate automat... munca ta e foarte simplă şi se bazează mai mult pe perseverenţa în timp. Merită ! Crede-mă !

Inscrierea este absolut GRATUITĂ pe linkul de mai jos


You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...