Crema universală - Gălbenele [50ml]

noiembrie 08, 2012

Bine v-am regăsit dragele mele, 
Ce mai faceţi voi ? Sper că vă simţiţi bine.
Eu sunt bine, iar de curând am descoperit o nouă ''prietenă" cosmetică, mai exact vaselina.

Vaselina cosmetică este un produs derivat din petrol, puţin costisitor şi cunoscut din cele mai vechi timpuri. 

Este un produs noniritant şi foarte sigur în industria cosmetică şi farmaceutică. Are proprietatea de a proteja pielea de mediul exterior, izolând-o de praf, vânt, frig şi microbi. Această protecţie îi dă timp pielii să se vindece mult mai uşor atunci când este rănită.

Vaselina în sine nu hidratează ci oferă un strat protector împotriva deshidratării pielii. Ea nu astupă porii, nu se absoarbe şi nu sufocă pielea.
Poate fi întâlnită şi sub denumirea de petroleum jelly sau petrolatum, iar în combinaţie cu alte ingrediente naturale eficienţa sa este mult sporită. 
 
Tot citind despre multiplele calităţi ale vaselinei cosmetice, mi-am procurat şi eu una de la Lady's cu denumirea Cremă universală - Gălbenele [50ml].  Aici o găsim şi în alte combinaţii cu arome subtile de:  lavandă, miere, trandafiri sau pin.

Mă declar încântată şi mă bucur din plin de beneficiile ei, cu atât mai mult acum, când vremea este friguroasă şi trebuie luptat cu deshidratarea.
Să vă spun cum şi pentru ce o utilizez eu.
  • Seara înainte de culcare o aplic pe mâini şi unghii şi am observat că înmoaie cuticulele iar unghiile şi mâinile rămân hidratate.
  • Seara în jurul ochilor, pe gene şi pe sprâncene.
  • Tot seara, pe coate şi mai ales pe călcâie după care îmi pun o pereche de şosete. Zonele respective rămân moi cu siguranţă, dar trebuie să perseveraţi seară de seară.
  • O aplic pe  gene cu o periuţă curată, înainte de rimelare, iar efectul este ... wow! Strălucire şi volum iar rimelul se aşează mult mai uşor. Trebuie să încercaţi şi voi!
  • Ca şi balsam de buze.
  • Am uns puţin gâtul sticluţelor cu ojă deoarece întotdeuna aveam o problemă cu deschiderea capacului întărit. Acum am scăpat de problema asta!
Ştiu că există o multitudine de utilizări benefice ale vaselinei cosmetice dar eu o folosesc deocamdată  pentru ce-am scris mai sus.

Voi folosiţi vaselina cosmetică ? Sunt curioasă cum ? Poate îmi daţi şi mie idei noi :)

INGREDIENTE:
PETROLATUM, CALENDULA CONCRETE, DICHLOROBENZYL ALCOHOL, PARFUM.

Observaţie:
Aici parfumul este ultimul pe listă şi nu trebuie să ne facem griji ar putea produce iritaţii.



Unde o poţi găsi ?
Aici: www.ladys.ro 
Înscriere AICI ! 



Precizez că acest articol conține exclusiv propria mea părere despre produs şi rămâne la alegerea fiecăruia să-şi aleagă produsele potrivite, indiferent de recomandările din acest articol. 

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...