HAUL LADY'S IV

octombrie 29, 2012

Bine v-am regăsit dragele mele!

În luna septembrie am comandat produse de la Ladys în valoare de peste 133 lei şi astfel am făcut  pasul 1 în Campania OFERTE PENTRU CLIENŢI ACTIVI ÎN 4 PAŞI.

De atunci lista cu produse pentru uzul meu personal a tot crescut, iar vineri am făcut dinnou o comandă a cărei valoare a depăşit bine 160 lei, calificându-mă astfel pentru pasul 2 al campaniei. Cine nu ştie despre ce e vorba poate afla cu un click AICI.

Sâmbătă la amiază produsele erau acasă la mine. Printre ele sunt şi câteva noutăţi în sensul că mi le-am cumpărat pentru prima dată, iar altele le cunosc deja, mi se potrivesc foarte bine şi au ajuns să-mi fie indispensabile. 
  • Ulei de corp White Rose [150 ml]

  • Spuma de faţă pentru ten gras - Matt Control [100 ml]
  • Balsam-tratament pentru păr vopsit şi tern [150 ml]
  • French Manicure Brooklin [12ml]
  • Decoraţiuni unghii
  • Gel de dus Kalea Fructo natural Milk&Fruits [250 ml]
  • Cremă universală - Gălbenele [50ml]
  • Deo Roll-On Fresh [50 ml]


  • Sampon Sea Level cu alge marine 300ml
  • Parfum Camil No.3 True Night pentru el [35 ml]  
Parfumul acesta l-am primit cadou şi o să-l dau mai departe fiului meu cel mare.
Voi ce v-aţi mai cumpărat în ultima vreme la capitolul cosmetice?

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...