HAUL Lady's III

septembrie 21, 2012

Ieri am făcut o comandă online la Lady's şi deja azi, în jur de ora 11,  curierul a fost la uşa mea. 
Promptitutine ca de obicei! 
Atât din partea firmei Ladys cât şi din partea firmei de curierat.
 Bravo lor, dar mai ales lu' nenea curieru'  care este mereu un drăgut.  :)
Mai jos sunt imagini cu ce-am avut în colet de data asta.
Colierul este la baza gâtului şi l-am aranjat special de-a lungul catalogului 
ca să vă faceţi o idee despre lungimea lui. Alăturat pot fi observaţi şi cerceii mini perle care au bobiţa puţin mai mică decât cea din colier, dar sunt adorabili aşa.
Deci, sunt fericita posesoare a produselor despre care spuneam într-un articol anterior că mi le doresc la următoarea comandă. Aşa că, iată-le !
De la stânga spre dreapta: 
  • Crema BIO de mâini şi unghii cu gălbenele,
  • Şamponul regenerant cu lapte de capră,
  • Masca de păr cu ceramide şi minerale,
  • Crema hrănitoare de faţă cu lapte de capră.
Urmează să le încerc şi după ce îmi voi forma o părere voi reveni ca să scriu despre fiecare.

Pe lângă ceea ce se vede în poze am mai achiziţionat ceva drăguţ, dar rămîne secret până luna viitoare, deoarece vă pregătesc o surpriză :)

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...