Succesul necesită să fii dispus să acţionezi [iulie+august]

august 17, 2012

Internetul este uriaş, în continuă mişcare şi în continuă creştere !
 
Metoda anunţurilor pe internet dă rezultate în continuare.  

Astfel, în cursul lunii iulie şi august până la data acestei postări, clubul meu de shopping s-a mărit cu încă 13  noi membrii: Florentina, Gabriel, Adriana, Lia, Olguţa, Ioana Alexandra, Costel Jozsef, Paul, Carlo, Melinda, Melania, Maria şi Ana-Maria.

Le urez şi pe această cale bun venit şi succes cu Lady's !
Eu am descoperit această oportunitate pe la începutul lui 2009 şi m-am înscris cam după aproape doi ani, prin toamna lui 2010. Nu după mult timp, când am făcut cunoştinţă cu primele produse şi când am văzut că sistemul lor de afiliere chiar funcţionează şi-mi aduce bani, am regretat timpul pierdut. Aplecasem urechea ba în stânga, ba în dreapta la voci care spuneau că produsele lor sunt prea ieftine ca să fie de calitate. O cunoştinţă mai veche, tot dintr-un MLM, chiar mi-a reproşat : "Bine măi Claudia, dar chiar Metropolitan ţi-ai găsit ?" (pe vremea aceea Lady's se numea Metropolitan). Ei da ! Uite că asta mi-am găsit şi nu-mi pare rău deloc ! Cea mai elocventă dovadă este simplul fapt că şi în ziua de azi, 17.08.2012, după doi ani de zile eu tot cu Lady's mă ocup şi mă ocup bine. De ce ? Pentru că-mi place şi pentru că am rezultate! 

Prin urmare, consider că niciodată nu-i prea târziu pentru a începe ceva, iar atitudinea de-a nu face nimic, numai pentru că avem impresia că e prea puţin, deasemenea consider că este o mare greşeală.  
Unul dintre înţelepţii orientali, Lao Tsu, spunea : "A journey of a thousand miles begins with a single step. Eu zic că, având în vedere că până la urmă şi viaţa este o călătorie, ar fi  bine să nu stăm ancoraţi ci să navigăm în direcţia viselor noastre.

Tot ce scriu nu este pentru a convinge pe cineva să se înscrie în acest sistem ci pentru a prezenta realitatea, iar cine doreşte să se înscrie şi să se apuce de treabă se va convinge personal că prin sistemul de afiliere Lady's chiar se pot face bani.

Inscrierea este absolut GRATUITA!


Ţinem legătura! 

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...