IMPALA defineşte calitatea - fond de ten pe bază de apă [30 ml]

august 08, 2012


Într-o postare anterioară spuneam că pe  canicula asta nu suport fondul de ten şi chiar aşa era. Dar se pare că pe atunci nu ştiam (doar bănuiam ... hihihiii) că există un fond de ten care, pe lângă un aspect plăcut,  să-i ofere şi confort tenului meu mixt/gras în perioada de vară. Ei bine, iată că tocmai l-am descoperit !
 
Acesta este fondul de ten pe bază de apă IMPALA şi este oferit de firma Lady's, fiind disponibil în cinci nuanţe. Eu mi-am ales nuanţa 4IMP3 .

Descrierea oficială a acestui produs este următoarea:
  • Formulă specială ce nu conţine ulei.
  • Este absorbit cu uşurinţă de către piele.
  • Ideal pentru tenul gras şi normal.
  • Factor de protecţie SPF15.
  • Recipient cu pompiţă.

Ce zic eu despre fondul de ten pe bază de apă şi fără ulei IMPALA.
  • cantitatea de 30 ml se află într-un recipient de plastic prevăzut cu pompiţă,  
  • este un fond de ten cu textură fină şi foarte uşor de aplicat,
  • nu necesită să fie agitat pentru omogenizare şi fac această precizare deoarece, fiind pe bază de apă, aveam temerea că apa o să se adune deasupra,
  • mă încântă rezistenţa la purtare în sensul că timp de 8-9 ore rezistă bine până la demachiere,
  • atenţie ! nu este un fond de ten  rezistent la tranfer,
  • puterea de acoperire este uşoară spre medie, dar pentru tenul meu este suficientă, având în vedere că nu am mari probleme de ascuns, doar mici riduri şi câteva vinişoare roşii,
  • se absoarbe bine, nu încarcă faţa, nu astupă porii, oferă senzaţie de confort, nu are miros şi nu este lipicios, 
  • SPF 15 este bun deşi SPF 20 ar fi ideal pe timpul verii, 
  • la aplicare este necesară o cantitate destul de mică de fond de ten; se poate utiliza pensula sau buretele, dar eu prefer să-l aplic cu vârfurile degetelor deoarece consider că e mult mai practic şi mă simt mai îndemânatică, 
  • nuanţa pe care mi-am ales-o mi se potriveşte foarte bine şi oferă tenului meu un aspect natural, îl pot purta zilnic. 
Singurul reproş pe care-l pot face acestui fond de ten este că nu matifiază mai mult. În rest consider că face o treabă destul de bună. Voi ce părere aveţi ?
ÎNAINTE
DUPĂ


În concluzie dacă ai tenul mixt/gras sau normal şi eşti în căutarea unui fond de ten pentru zi de zi, uşor de aplicat, cu textură uşor cremoasă, cu acoperire medie şi care să-i ofere tenului tău un aspect natural, îţi recomand fondul de ten pe bază de apă şi fără ulei IMPALA. 

Unde îl poţi găsi ?
Aici: www.ladys.ro 
Înscriere AICI ! 

Ingrediente: Aqua, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Titanium Dioxide, C11-12 Isoparaffin,  Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Nylon-12, Sorbitan Sesquioleate, Polyglyceryl-4 Isostearate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Lauroyl Lysine, Magnesium Sulfate, Phenoxyethanol, Disteardimonium Hectorite, Synthetic Beeswax, Alumina, Benzyl Alcohol, Stearyl Beeswax, Behenyl Beeswax, Talc, Mthylparaben, Simethicone, Propylparaben, Sodium Lactate, Lactic Acid, Alcohol Denat, Serine, Tealactate, Butylparaben, Urea, Sorbitol, Ethylparaben, Isobutylparaben, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Allantoin [+/- CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499].

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...