How to do easy and simple eye makeup

august 12, 2012


Este primul meu machiaj pe care vreau să vi-l arat. L-am realizat pe mine, timidă şi desigur cu o oarecare emoţie şi vă rog să nu fiţi foarte aspre cu criticile. Nu sunt makeup artist şi nici nu mă consider aşa ceva, dar sunt pasionată în general de produsele de îngrijire şi înfrumuseţare, în special de produsele oferite de Lady's.

This is my first makeup which I want to show you. I have done makeup on me, shy and of course with some emotion and please you do not be too harsh with criticism.
I'm not a makeup artist and I don't think so, but I am generally passionate care and beauty products, particularly products offered by Lady's. 

Machiajul de mai jos este unul natural şi simplu, de vară, numai bun pentru zi de zi. Am folosit un rimel rezistent la apă Extra Waterproof Mascara, un dipliner tuş de ochi negru şi un creion pentru sprâncene maron. Toate de la Lady's. Cu un click pe denumire puteţi afla detalii despre fiecare produs.

Makeup below is a natural and simple, summer, just right for every day. I used a waterproof mascara Extra Waterproof Mascara, a black eye dipliner ink and brown eyebrow pencil. All of the Lady's. By clicking on the name you can learn more about the product.

Sper să vă placă imaginile, chiar dacă lumina mi se pare prea puternică de la bliţ sau prea întunecată fără acesta. Recunosc ! Mai am de muncit atât la machiaj, cât şi la calitatea imaginii şi cu siguranţă aşa voi face. 

I hope to like you this images, even if it seems too strong light from the flash or too dark without it. I admit! I have to work more at  makeup and at the image quality and I will certainly do so.







Dacă doreşti să achiziţionezi produse Lady's este necesar să te înscrii AICI ! 


You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...