Rujul de buze dynamic - Catherine Arley/Burgundy

noiembrie 30, 2011

                 Intotdeauna am admirat rujul rosu cand il vedeam la altcineva. Consider ca ofera feminitate, eleganta, senzualitate si personalitate puternica. De-a lungul timpului am avut si eu cateva tentatii si l-am testat in diferite tonuri, de la diferite firme nu mai are importanta care, dar de fiecare data aveam impresia ca nu-mi vine bine deloc si-mi luam gandul de la el. Nu stiu de ce nu-mi placea. Poate tenul meu prea alb, poate lipsa de indrazneala, poate buzele mai putin voluminoase sau dantura care nu este de un alb perfect ? Nu stiu ! Insa, de ceva vreme m-a incercat iarasi curiozitatea sau poate indrazneala si mi-am ales o nuanta din catalogul Lady's, fara sa testez inainte, deci la risc. Am zis ca cei aproximativ 6 lei cat voi da pe el nu vor fi o pierdere sau intr-un caz fericit il fac cadou unei prietene.
                       
Am sa descriu in cateva cuvinte rujul de buze dynamic -  Burgundy de la Catherine Arley
  • Este un red mat foarte pigmentat cu o compozitie cremoasa. Pot sa afirm ca ofera volum si in plus chiar daca este mat are si ceva glossy. 
  • Are o acoperire buna, dar numai dupa al doilea strat ca sa zic asa, nu se aduna la colturile gurii si nici nu usuca buzele. Il port cu mare placere si il asortez cu  un lac de unghii rosu, tot de la Lady's.
  • Chiar daca nu este un ruj conceput special pentru rezistenta la transfer rujul de buze dynamic - de la Catherine Arley adera bine la suprafata buzelor si nu ma dezamageste.
  • Fiind puternic pigmentat nu necesitata aplicari repetate. Doua straturi sunt suficiente atat pentru o acoperire cat si pentru o colorare buna. 
  • Pret foarte accesibil 7,09 lei
  • Ca dezavantaj ar fi faptul ca lasa urme foarte usor, iar atunci cand mananc trebuie sa fiu atenta sa nu-l intind pe langa buze. Oricum nu-l folosesc zilnic, dar cu siguranta atunci cand doresc sa fiu mai atractiva si mai increzatoare in mine.
Nu-i asa ca-mi vine de minune ? Intrebai eu retoric si modest ... heheheee...






You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...