Iata cum sta situatia castigurilor Lady's pentru mine in luna octombrie

noiembrie 03, 2011


Ce inseamna cifrele de mai sus ?
E foarte simplu !

La sfarsitul  lunii septembrie am avut  282,88 puncte ( mentionez ca 1 punct = 1 leu ), puncte care s-au reportat la cele 187,34  obtinute in cursul lunii octombrie.

Astfel,  am obtinut un total de  470,22 de puncte.

Acum, avand in vedere ca in luna octombrie am cumparat produse in suma de 136, 91 lei si pentru ca  am optat pentru compensarea facturii cu punctele disponibile, s-a procedat la scaderea lor din totalul de mai sus, adica : 470,22-136,91=333,31 puncte (lei)

Prin urmare pentru produsele achizitionate de mine in luna octombrie nu am scos nici un leu din buzunar si in plus am ramas cu 333,31 de puncte disponibile pe care le voi putea utiliza oricand doresc in doua modalitati, dar voi scrie despre acestea intr-un articol viitor.

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...