Eşarfa cu flori

noiembrie 30, 2011


        Mă bucur că mi-am comandat-o pentru că dacă m-ai stăteam pe gânduri n-o mai prindeam, stocul fiind epuizat deja. Este mai exact un şal decât o eşarfa. Are două feţe, fiecare plăcut colorată şi cu model înflorat.
Dimensiuni : 70x180 cm   
      
Ţesătura este un amestec de 20% lână şi 80% vâscosă şi se poate spăla manual la 30°C. Azi, când m-am întors de la serviciu, fiindcă ploua mi-a ţinut loc de umbrelă şi a făcut-o foarte bine. L-am împăturat în două, l-am aşezat pe cap, iar capetele le-am încrucişat sub barbie, fără să le înnod, apoi l-am dat spre spate pe fiecare. Capătul din stânga spre dreapta spate şi capătul din dreapta spre stânga spate. Nu ştiu dacă am fost explicită. Ştiu că o poză ar spune mai multe decât atatea cuvinte, dar acum am doar aceste poze. Poate o sa mai fac. Nu promit nimic ... hihihi      

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...