Masca de par Prestige

octombrie 12, 2011

Am folosit la viata mea o multime de balsamuri si de masti pentru par de la diverse firme.
E drept ca unele imi faceau bine, altele erau egale cu zero.  Dar masca de par Prestige de la Lady's este masca pe care mi-am dorit-o dintotdeauna. Este pur si simplu o binecuvantare pentru parul meu vopsit, care pe deasupra mai este si putin natural, nu mult ci atat cat sa-mi de-a batai de cap la aranjat. Ori sa-l intind, ori sa-l ondulez pentru ca altfel arata precum o claie de paie. Heheheeee ... am aflat secretul unui par frumos, elastic si rezistent !
Voi reveni cat de curand pot ca sa va impartasesc impresiile mele si despre alte produse Lady's.


Pret : 19,46 lei 
Pentru colaboratori discount maxim 42%

Aici: www.ladys.ro
Inscriere AICI !

You Might Also Like

0 comentarii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...